03 Mei 2010

Pasar Malam - Kuala Lumpur



Malam minggu lepas, masa aku lepak kat KL (Lagend Hotel) sempat juga aku merayau-rayau sekitarnya. Maklum le dah lama tak lepak kat sana. Sampai le aku kat pasar malam kat Jln Tg Abd Rahman....
Dah lama jugak aku tak pergi kat sini, bertahun jugak rasanya. Ramainya umat!! sampai nak jalan pun berlaga bahu. Rasanya dulu tempat laluan lebar tapi sekarang dah sempit, mana tidaknya gerai-gerai dah semakin besar. Macam-macam ada jual, best jugak tapi memenatkan sebab jalan dicelah-celah orang . Hari ini sekadar melihat aje, takade nak membelipun...

2 comments:

DALILA MISMAN berkata...

tahun ni takde pergi lagi Jln Tg Abd Rahman..tak tahu nak cari apa...

Joe berkata...

Kalau tak tahu nak beli apa... lebih baik jangan pergi. Sesak dan memenatkan.

Catat Ulasan