17 April 2011

Cikgu Shida - Miming Video


Cikgu Shida ni memang sudah jadi kontroversi dan fenomena baru melalui video-video miming beliau yang membuat kita tersenyum dan tergelak. 
 Nama penuh beliau adalah Roshida Binti Abd Aziz. Lahir pada 21 April 1972. Umur dia adalah dalam kurang 38 tahun. Mengajar di  Sekolah Kebangsaan Pulau Padang, Perak. 
 Macam-macam lagu dah jadi mangsa miming Cikgu Shida. Dari lagu Anuar Zain, Lagu Siti dan sampai lagu kalau berpacaran tu pun kena gak. Pendek cerita, ramai yang terhibur dan tak kurang juga yang menyampah.
 Dia kreatif. Dari segi editing, make up dan segalanya dia buat sendiri. Pendek cerita, dia unik dan berbakat dalam hobi yang dia minat. Tak hairan orang hairan dan pelik tengok cikgu Shida ni. Lagipun, tak semua cikgu-cikgu sekolah yang tahu nak upload video atau buat miming kat internet.
 Cikgu Shida pernah mendapat tawaran interview dari Kosmo, undangan dari Siti Nurhaliza, terlibat dalam rancangan FBI oleh Faizal Ismail di TV9 dan banyak keluar surat khabar dan kini muka hadapan Metro Ahad. Pendek kata, dah tahap artis pulak cikgu Shida ni. 
Lihat sahaja le antara video beliau ini...






0 comments:

Catat Ulasan